More than satisfied with e-satisfaction!
Ε-satisfaction is the #1 Humanized Marketing Platform that more than 170 Businesses use to ask their customers what they can do better, understand what they say & leverage this feedback to trigger automated & personalized marketing actions to recover or retain them!

Η σειρά illustrations που δημιουργήσαμε για την οπτική επικοινωνία της e-satisfaction συνοδεύει άρθρα αναφορικά με το marketing, παρουσιάσεις εξειδικευμένων webinars και ebooks.

marketing illustration design about customer experience

Ακολουθήσαμε μια αισθητική με καθαρές γραμμές, φρέσκια και χιουμοριστική, που δίνει έμφαση στην ιδέα -συχνά περιπαιχτική- πίσω από το σχέδιο.
Ένα ιερό δισκοπότηρο διακοσμημένο με χείλη εικονοποιεί το “Net Promoter Score, the “holy grail” of Customer Experience”, μια περικεφαλαία προτάσσει το χαμόγελό της για το “The solution to a low response rate”, το “customer experience data sharing” αποδίδεται σαν μια πίτσα – pie chart κ.ο.κ.

marketing illustration design about nps net promoter score

We enjoyed every single one of them!

whatif_marketing_illustration_feedback

whatif_marketing_illustration_customer_satisfaction

whatif_marketing_illustration_nps_ces_csat

marketing illustration design about the right time for nps surveys

marketing_illustration_design6

marketing illustration design about customer experience essentials

marketing illustration design about nps surveys

marketing illustration design about customer expectations

marketing illustration design about empathy in retail

marketing illustration design about measure customer engagement

marketing illustration design about measuring customer satisfaction

marketing illustration design about customer feedback e webinar e-flyer marketing illustration design about nps truth and myths